fbpx

Kuntosaliohjelma

Maksuton kuntosaliohjelma

Mahtavaa, olet askeleen lähempänä uutta, virkeää ja vahvempaa Sinua! Hyvinvointi ei ole kilpailu, mutta itsensä voittaminen kannattaa aina 🙂

Voimaharjoittelu on tuloksellisinta aloittaa 1-2 kertaa viikkoon ja valitsemalla 4-6 monipuolisesti kehoa kuormittavaa liikettä. Toistoja tehdään pääasiassa alueella 6-12, ja sarjoja yhdessä liikkeessä 2-4. Kokemuksen karttuessa painoja kasvatetaan ja harjoittelu pysyy jatkuvasti sopivan haastavana, mutta ei liian kuormittavana. Kokenutkin harjoittelija tarvitsee yleensä vain kolme harjoitusta viikossa voima- ja lihasmassatavoitteidensa toteutumiseksi.

Lahden paras kuntosali

Olemme rakentaneet sinulle valmiin harjoitusohjelman, jolla aloitat voimaharjoittelun sopivan tehokkaasti kehoa kuormittaen. Olemme myös aina valmiina auttamaan sinua henkilökohtaisella ohjauksella ja valmennuksella. Autamme mielellämme myös laitteiden käytössä ja annamme tekniikkavinkkejä, kun harjoittelet meillä OP Centerillä. Tarkastele harjoitusohjelmaa rauhassa, ja kysy tarvittaessa lisäohjeita.

LATAA TÄSTÄ MAKSUTON HARJOITUSOHJELMA


Pysy mukana, saat pian lisää vinkkejä

Seuraavan kahden viikon aikana lähetämme sähköpostiisi valmennuskokemukseemme perustuvia ohjeita, joiden avulla teet harjoittelustasi entistäkin tuloksellisempaa ja miellyttävää. Jos haluat heti lisää tietoa, niin Instagram-tililtämme löydät runsaasti harjoittelu- ja tekniikkavinkkejä sovellettavaksi omiin treeneihisi 🙂 Palataan pian!

Tarvitsetko apua harjoitteluun? Ota meihin yhteyttä.

Mikäli haluat yhteydenoton puhelimitse

Varaa maksuton konsultaatio

Olemme sinuun yhteydessä arkisin 24h sisällä.